Tuesday, October 16, 2012

Pannkoogid

Nädalavahetus möödus rahulikult. Kuna liiga palju söömist ja laisklemist ei tee head, otsustasin mingit trenni hakata tegema. Kõige paremini sobis selleks korvpallitrenn, mis toimub minu kodu lähedal. Nüüd hakkan ma igal reedel käima korvpallitrennis, mis on hoolimata sellest, et ma ei oska korvpalli mängida, väga lõbus. Laupäeval tegime õega kuhjades pannkooke, mida sõime koos banaani ja sulatatud šokolaadiga, moosi või nutellaga. Pannkoogikuhi söödi ära üllatavalt kiiresti ning pühapäeva õhtuks polnud enam ühtegi crêpe'i järel. Pühapäeval veetsin aega koos Nicole-ga. Koolis läheb mul järjest paremini ja mulle tundub, et ma saan järjest rohkem aru prantsuse keelest. Test, kus ma pidin kirjutama prantsuse keeles, mis on siin ja Eestis erinev ja mis mind alguses šokeeris, läks hästi ning minu üllatuseks ei olnudki seal nii palju vigu:)
Vahetusõde pannkooke tegemas
Les crêpes
                     

No comments:

Post a Comment