Saturday, December 1, 2012

3 kuud

Aeg läheb siin väga kiiresti. Eile sai mööda tervelt kolm kuud sellest, kui Prantsusmaale saabusin. Prantsuse keel on mul selle ajaga paju arenenud. Aeg-ajalt on vahest siiski selline tunne nagu ma ei oska mitte midagi ja ma ei saa millestki aru (enamasti peale inglise keele tunde, reedeti), kuid üldiselt saan enamusest, mis räägitakse aru ning filmide vaatamine ei valmista nii suuri raskusi kui enne:)
Viimased kaks nädalat oli meie bussiliinil streik(olen ju siiski Prantsusmaal). Bussid ei sõitnud või hilinesid palju ning seetõttu hilinesin ka mina tundidesse. Meil sadas ka siin lund(praeguseks on lumi tegelikult enamus kohtades ära sulanud) ning see tähendas seda, et bussid ei sõitnud 5 cm lumekihi pärast ning meil oli vähemalt 4 väikest elektrikatkestust.

No comments:

Post a Comment