Monday, September 10, 2012

27 kraadi ja üks üksik pilveke ehk minu nädal ja nädalavahetus

Esimene koolinädal oli põnev, kuid erinevate muudatuste tõttu jäi meil palju tunde ära või jätsid õpetajad hoopis tulemata, sest nad ei teadnud muudatustest midagi. Näiteks kolmapäeval pidime peale lõunat ootama neli tundi, et saaks inglise keeles käia ja seejärel koju minna. Reedel hakkasid tunnid üldse kell 1 päeval. Lugesin kokku, et mul on nädalas 31 tundi, millest 7 on inglise keeles:) Õpetajad on üldiselt väga arusaavad, et ma ei oska prantsuse keelt ja kirjutan kogu materjali teistel õpilastelt pärast maha, kuid ajaloo ja geograafia õpetaja ei saanud täna aru, miks ma ei kirjuta tema jutust konspekti(lihtsalt mainin, et ta räägib väga-väga kiiresti ning mu prantsuse keel ei ole hea). Neljapäeval oli meil kehaline kasvatus, kus meil oli selline asi nagu "le step". See on täpselt see, mida tehakse aeroobikatrennis, kus sul on ees väike lauake, kuhu peale sa erinevatel viisidel astud. Mul oli kehalise tunnis väga lõbus. Ilm on siin terve aeg väga soe olnud, vahepeal oli 30 kraadi, tavaline on päeval kuskil 26-27 kraadi ning terve aeg paistab päike.
Täna oli meil TPE(üks nendest lühenditest, millest ma aru ei saanud). Selles jubedas tunnis sain teada, et meil on veebruariks vaja paari peale teha üks uurimustöö taoline asi. Olen ilmselt paaris koos tüdrukuga Hiinast ning me kumbki ei saanud eksamit/uurimustööd tutvustavast raamatustki aru. Veel otsustasin ma, et lähen ja küsin, kas mul on võimalik hispaania keel mingi muu tunni vastu vahetada, sest Prantsusmaal hispaania keelt õppida, sealjuures saamata aru kummastki keelest, on kõige segasem asi, mida ma elus näinud olen. Selle peale öeldi mulle õpilassekretäri juurest, et olgu sa ei pea hispaania keeles käima, selle tunni võid veeta raamatukogus. Vahest on päris hea vahetusõpilane olla.
Nädalavahetusel käisime mu külas mu vanemal vahetusvennal. Seal kohtusin sugulastega ja sõin palju head toitu. Söögist rääkides, on siin kogu toit siin väga maitsev, igal söögikorral on soe toit, millele järgneb pärast alati jogurt ja juust. Täna oli väga kodune tunne, kui vahetusema pakkus mulle mustikajogurtit. 
Ootan väga selle nädala kolmapäeva, sest siis lähen oma tugiisikule külla.
Bisous! 

No comments:

Post a Comment