Tuesday, September 4, 2012

Nädalavahetus

Pühapäeval käisin õe ja tema sõpradega jalkat mängimas, peale seda käisime veel väiksema õega jalutamas ja siis mängisime ligi 2 tundi kogu perega koos Wii-d. Peale sööki otsustasin koos perega telekat vaadata, kuigi olin surmväsinud. See osutus parajaks katsumuseks, sest prantslased on liiga laisad, et subtiitreid lugeda ja on otsustanud kõikidele inglisekeelsetele filmidele peale lugeda.
Esmaspäeval olime 8 tundi linnas, otsisime kooliks õpikuid, riideid, mulle kõnekaarti jne. Kui mulle õhtul öeldi, et ma pean kell 9 magama minema olin üliõnnelik, sest selleks et siin ellu jääda on minul vaja vähemalt 10 tundi magada. Veel on meie majas reegel, et kõik elektroonilised vidinad(arvutid ja telefonid) tuleb samuti kell 9 alla laua peale viia. See tuleneb sellest, et kunagi olevat mu õde kella 3-ni üleval olnud ja arvutis istunud.
Väikese õega jalutamas

No comments:

Post a Comment