Monday, September 17, 2012

Vihm ja rahe

Eelmisel nädalal tuli vahelduseks ilusatele ilmadele taevast alla vihma ja rahet. Enamus õpilasi oli väga üllatunud(kaasa arvatud mina), sest sama hommik oli olnud päikeseline. Kuna siin vist eriti ilmateadet ei vaadata, puudusid enamustel vihmavarjud ning selleks, et bussi oodates läbimärjaks ei saaks, läksime ühe suvalise tüdruku juurde ja küsisime, kas ta laseks meid oma vihmavarju alla. Vaatamata sellele, olin koju jõudes ikkagi nii läbimärg kui on võimalik olla. Kogu see vihm ei suutnud siiski minu päeva rikkuda, sest ma sain iseseisvalt prantsuse keele tunnis aru, mida ma tegema pean ning tegin õigesti:):)
Kolmapäeval kohtusin oma tugiisikuga, kes elab meist umbes 500 m kaugusel, ning käisin koos teiste vahetõpilastega ühe tüdruku pool, kes on Šveitsist. Veetsime koos aega tutvudes külaga, kus elame. Reedel pidin esimest korda pettuma prantslaste geograafiateadmiste üle. Lõunal oli üks poiss väga üllatunud, kui ütlesin talle, et Eesti asub Euroopas.
Laupäeval tegin oma perele brownie'sid, mille kogemata kergelt ära kõrvetasin, aga kui ma ääred maha lõikasin, maitsesid brownied ikka hästi. Käisime perega poes ning siin on see täiesti normaalne, kui sa väljud pagari juurest käes 11 baguette'i. Pühapäeval käisime perega festivalil, kus läbisime 20 km matkaraja. Prantslaste matkad on väga toredad, sest vahepeal on väikesed letid, kust võib võtta moosi-, singi-, juustu-, ja vorstivõileibu, küpsiseid, kooki, õunu, veini ja muud head. Kui koju jõudsime, olid mul jalad täiesti läbi, sest siin matkamine on palju raskem kui tasases Eestis. Matkal sain ka teada, et need kujutised silmapiiril, mida mina olin 2 nädalat pilvedeks pidanud, on tegelikult Alpid:)
Täna läksin iseseisvalt bussiga kooli(minu kool asub 15 km kaugusel Annonay linnas) ning veendusin veelkord, et TPE on kõige raskem aine üldse.
Bisous!

No comments:

Post a Comment