Tuesday, September 4, 2012

Esimene koolipäev

Täna käisin esimest päeva koolis. Prantsusmaal hakkavad kõigil kohe esimesel päeval tunnid. Klassi minnes avastasin, et üks tüdruk Hiinast, kes on samuti YFU-ga Prantsusmaal, käib minuga samas klassis, milleks on Première literature(ärge küsige, ma tean ainult seda, et see on kirjanduslik kallak vms.) Suure vaevaga ja teiste õpilaste abiga sain kirja oma tunniplaani, mis on terve aasta sama. Mul algavad tunnid esmaspäeval kell 10(jeee!) ja teistel päevadel kell 8. Kolmapäeval lõppevad tunnid kell 12 ning teistel päevadel on tunnid kella viie või kuueni. Söömiseks on mul kõigil päevadel v.a reedel aega 2 tundi. Reedel on söömiseks vaid 1 tund. Ma pole veel päris täpselt aru saanud kui kaua tunnid kestavad, kuid mingi hetk käib tunnikell ja kõik väljuvad klassist. Kellasid koolis pole.
Mul ei ole matemaatikat!!? Ained koolis: hispaania keel, ajalugu ja geograafia, inglise keel(ainus tund, milles aru saan), kirjandus, prantsuse keel, teadused, kehaline kasvatus, välismaine kirjandus(vist), pluss veel hulgal lühendeid (nt R.O. ja TPE), millest ma aru ei saa ja mis õpetaja väitel olid liiga keerulised, et selgitada.
Lõunavaheajal käisin õega söömas(me sööme samas sööklas, kuigi kool on erinev) ning nägin ühte tüdrukut Šveitsist, kes on samuti siin YFU-ga ja elab samas külas kus minagi. Teise tunni lõunavaheajast veetsin koos ühe väga toreda tüdrukuga Venezuelast, kes oskab inglise keelt:) Peale lõunat oli meil veel tund prantsuse keelt, kus jagati palju prantsuse keelseid pabereid, mida mina ja Sophie(tüdruk Hiinast) täitma ei pidanud. Prantsuse keelele järgnes minu lemmiktund- inglise keel. Selles tunnis oli meid kaheksa, sest ülejäänud klass(kokku on meid 25, kellest 24 on tüdrukud ja 1 poiss) oli kas matemaatikas või kunstis. Tunnid lõppesid täna kell 5 ning lahkudes nägin vahetusõpilast Hollandist, kes elab ka samas külas, kus mina. Ma arvan, et meil on väga rahvusvaheline kool, sest seal peaks vist käima veel üks vahetusõpilane:)

PS! Toit on hea:)

3 comments:

  1. Hehh, premiere literature tähendab seda, et oled gümnaasiumi esimeses aastas ja sul on kirjanduskallak :D

    ReplyDelete
  2. gümnaasiumi teises vist..seconde on esimene aste:D

    ReplyDelete