Saturday, September 1, 2012

Esimesed muljed


Kuna ma alustasin pakkimisega alles kell 10 õhtul , sain vaid 3 tundi magada enne lennujaama minekut. Lennujaamas ootasid mind inimesed, kes mind korralikult kallidega üle valasid. Tänu sellele, et olin väga unine (ja mulle pole tegelikult siiani kohale jõudnud, et olen aasta aega ära), ei tulnud mul isegi pisarad silma.
Peale kohalejõudmist tuli hiiglaslik pettumus, sest need kaks päeva, mis me Pariisis pidime veetma, möödusid meil hoopis kuskil põhja pool, Pariisist pooleteise tunni kaugusel. Ööbisime inernaatkoolis, kus kaks päeva räägiti igasugust YFU tarkust(näiteks kiirkursused kellele? mis olukorras? kui palju? ja kummale poole enne? tuleb põsemusisid teha). Teised vahetusõpilased olid väga toredad ja sõbralikud ning tuleb välja, et minu piirkonnas elab meid päris palju. Käin vist isegi koolis paari vahetusõpilasega koos. 
Laupäeval võtsime kõik oma rasked, hiiglaslikud kohvrid ja läksime rongiga Lyon-i ja siis St.Etienne-i, kus meie pered meid ootasid. Peale väikest koosviibimist sõitsime oma perega kodukülla, Bourg-Argental-i. Vahetuspere on väga tore, nad on raaminud ära pildid, mis ma neile saatsin endast ja oma pärisperest. See tekitab koduse tunde. Prantsuse keel on üsna raske, ma ei saa paljust aru, aga loodetavasti on mu keel varsti juba parem.
Bisous!

1 comment: